luni, 20 ianuarie 2014

...Un nou an, un nou inceput, un nou desfasurator....si totusi...lucrurile care nu au fost incheiate in anul ce a trecut marcheaza atat prezentul, cat si viitorul. Credeam ca pot lasa in urma tot ce a fost, credeam in speranta unui nou inceput, dar inca o data, viata imi arata ce nu pot pasi in prezent, daca nu imi termin socotelile....si totusi...daca nu depind de mine ce vrea oare sa imi arate viata??? Ati simtit vreodata ca indiferent cat va doriti sa mergeti innainte sunteti prinsi in trecut?...Am crezut vreodata ca voi scrie pe un blog?...Raspuns: nu....Ati crezut vreodata ca totul e ok si  intr-o secunda totul sa se spulbere?...Cum te simti cand toate valorile dispar? Cand tot ceea ce parea solid dintr-o data pare asa fragil?  Ati luptat vreodata din toate puterile pentru a avea "acel ceva"?....Timpul vindeca tot...e o vorba...dar nu vreau timpul sa imi decida soarta..eu imi decid actiunile. Timpul e mai scurt decat credem si nu vreau sa ma uit innapoi si sa zic asa a fost mai bine. Vreau cand ma uit innapoi, sa zic: "am luptat pana la capat pentru fericirea mea si pentru ce mi-am dorit"!....Un gand matinal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu